Emelie - Hej!




Be the best version of you!


Shine like a diamond!




Emelie

Om min vardag

Hej!

Kategori: Mitt liv

Nu är 4a dagar avklarat av praktiken :D De e rätt skönt, fast de e roligt på Yxhammarsgården :D Får göra en massa kul saker :) Personlen är skit gooa :) Sicken humör dom har haha.. Så nu är de fredag så man är lite ledig, de är skönt. Har vart på  catering :D De va rätt roligt :) Men får en massa god mat också :) Så är alltid propp mätt :D

I helgen vet jag inte vad som händer förutom att jag ska på kalas hos min moster i morgon, hela 39 år blir hon. =)

Men men ska dra mej nu..


/E

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2008-04-27 | 20:11:24

    Hörru tanten, dags för en uppdatering snart eller? haha

  • Sandra säger:
    2008-05-01 | 14:55:12
    Bloggadress: http://sandrino.blogg.se

    hoppas att du hade en bra valborg igår :)

  • Carro säger:
    2008-05-04 | 19:43:35
    Bloggadress: http://carolinefredriksson.blogg.se

    UPPDATERA!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera inlägget här: