Emelie - Tisdag




Be the best version of you!


Shine like a diamond!




Emelie

Om min vardag

Tisdag

Kategori: Mitt liv, Träning & Kost

Alltså det här med kalori räkning, jag tror jag blir knäpp snart, jag väger maten, alltid den jag har/lagar hemma.
Är jag inte hemma så uppskattar jag vad det väger så att jag kan registrera det i min kalori app, jag måste gör jag det inte blir jag konstig, får ångest!

Som idag har jag ätit mer än vad mina kalorier räckte till, 8a för många! Usch!! Då har jag ändå inte ätit något onyttigt.

Men sen har jag minst 1 dag i veckan som jag får äta precis allt då väger jag ingenting, men nu är målet att bara äta 1 ändå gång onyttigt, jag hoppas jag klarar det för jag vill verkligen gå ner mer!

Men jag känner samtidigt ångest nu när jag har sett att kroppen ser lite svullen ut idag...

Jag måste även träna, gör jag inte det så känner jag mig så kass!! Känns som kroppen förfaller, likadant om jag skulle sluta med att väga maten, usch paniken som uppstår i mig är obeskrivlig!

Kommentera inlägget här: