Emelie - Tisdag




Be the best version of you!


Shine like a diamond!




Emelie

Om min vardag

Tisdag

Kategori: Träning & Kost

Det var ett bra tag sen jag skrev.
 
Det är väl egentligen inte så mycket som hänt på sistone, förutom att jag nått min målvikt till och med lite under den! 😃✌.
 
Jag har ju innan haft som (o)vana att ställa mig på den där vågen varje dag, men det har jag slutat med eftersom jag inte fick det längre för den som hjälper mig med kosten. Nu ska jag bara fokusera på dagsformen och väga mig en gång i veckan, vilket var så svårt. Jag har ett sådant kontrollbehov! 
 
Jag har fuskat en dag 😣, jag var hemma hos föräldrarna i helgen, åt relativ sen middag, dock inga kollisar efter lunch, så kände att jag var tvugen att kolla så vikten var den samma och det var den nästintill den sa 1 hg upp 😂. Sen på lördagen hade jag cheatday, kan säga att på söndagen var det som att vågen stirrade på mig och sa "kom hit och ställ dig, komsi komsi", jag bad den hålla käften och jag klarade att inte ställa mig på den, woohoo! ✌.
 
I morgon har jag bokat tid för fett % mätning, ska bli spännande och se om det har ändrat sig sen sist, då låg jag på drygt 15 %, hoppas att den minskat! Men jag får vara nöjd om den står kvar på samma. 
 
 
 
 
/E
Kommentera inlägget här: