Emelie - Att vara mig




Be the best version of you!


Shine like a diamond!




Emelie

Om min vardag

Att vara mig

Kategori: Mitt liv

Är sjukt jobbigt emellånt! Jag har fruktansvärt kontrollbehov, jag har en viss bacill skräck.


Jag får panik när saker ändras, eller när man ska åka iväg som nu när jag åkt iväg med jobbet på utvecklingsdagar, så oroar jag mig över maten, eftersom jag äter strikt.. Jag fixar serisöt inte det, så stressar upp mig. 😣.
Och även med träningen, eftersom jag alltid tränar morgon, men i morgon blir det eftermiddags träning.

Sen har jag haft/har mycket att göra hemma, då blir jag också stressad, måste lägga mig vid 21 då jag ska upp 4.00, men så vet jag att jag har massa att göra så blir det kaos.

När jag får inre stress så får jag finnar på halsen.. Vilket är jobbigt, mår äckligt dåligt av det. Känner mig ful och äcklig.
Så blir jag stressad av det, det är ju inte så bra för det påverkar också.

Men nu har jag skött kosten och liksom allt har gått på mina vilkor.. Så det har ju funkat. Så hade inte behövt stressa upp mig. 😥.

Sen efter träningen i morgon behöver jag storstäda, men har ju hela kvällen på mig. Men ändå.

Känner mig stressad inuti, vill slappna av för gör jag det så försvinner finnarna också. 

Har haft annat också som stressat mig, men det borde släppa nu. 

Hatar att vara sån här! Vill inte ha det så!
Vill kunna slappna av liksom. 

Jag oroar mig över att formen ska ändras om jag äter annorlunda, men förbränner snabbt, så det är ju inget egentligen. Men kan inte kliva över min trygghets tröskel. 


Ni tänker säkert "det är bara att äta, slappna av". "Eller lite finnar vad gör det?"

Men för mig är det en big deal, allt av det!  

Kommentera inlägget här: