Emelie - God morgon!




Be the best version of you!


Shine like a diamond!




Emelie

Om min vardag

God morgon!

Kategori: Mitt liv

Tror jag kommer bli mer aktiv här på bloggen ett tag framöver.

 
Jag har nu sen i natt tagit bort alla mina sociala medier för ett tag framöver, vilket känns jävligt jobbigt, tragiskt men sant!!
För att vara ärlig så känns det lite stressande, men ska härda ut.
 
Det känns som att sluta röka eller sluta med andra saker! Fy vad det påverkar en egentligen.
 
Jag är nog mest rädd att personer ska glömma bort mig eller mer att dom ska försvinna ur mitt liv.
Men sen dom som har mitt nummer dom kan höra av sig på sms eller ringa.
Blir som ett litet test typ, vem som man betyder något för. 
 
Sen har man inte mitt nummer så går det ta reda på, inte så svårt dock.
 
Idag står joggingrunda på schemat och lite annat fix här hemma innan mammaveckan.
 
 
 
Kommentera inlägget här: