Emelie - God morgon!




Be the best version of you!


Shine like a diamond!




Emelie

Om min vardag

God morgon!

Kategori: Mitt liv, Träning & Kost

Går dagen trodde jag skulle bli en bra dag, men att kugga ytterligare en gång till på den jävla uppkörningen gjorde mig depp! Nu har jag 1 gång till på mig sen måste jag göra om allt igen, suck!

Och misslyckas jag denna gången så tror jag att jag skiter i allt ihopa.
Tänker inte göra om teori provet en gång till.

Igår blev det hemmaträning efter jobbet.

I natt har jag sovit sådär, la mig lite sent och haft en liten unge som vill sova nära så då blir såå varmt och jag blir irreterad, så jag vaknade tidigt vid 5 men lyckades somna om men då vaknar han halv 6 och vill gå upp och han verkar vara på kass humör, hoppas ändå på en bra dag.

Förresten, vädret kommande veckan ser bra ut! Äntligen lite värme här i Sverige och Borås! Välbehövligt!!


Bilderna med sporttop och shorts är efter middag och träning. Det ser bra ut framifrån men sidan ser man inte lika bra ut när man ätit. Men så är det.

Kommentera inlägget här: